Uslovi korišćenja - Hurom

Uslovi korišćenja

Uslovi korišćenja i naši podaci:

Radno vreme online prodavnice:

Online prodavnica hurom radi od 00-24h, 7 dana u nedelji.

Uslovi korišćenja

Korišćenjem ove internet stranice smatramo da ste u potpunosti upoznati i saglasni sa svim navedenim Uslovima na sajtu kao i da tako pristajete na korišćenje naše internet prodavnice. Ukoliko kao korisnik ne prihvatate navedene odredbe i ne slaže sa navedenim uslovima, upućujemo Vas da napustite, ne pristupate i ne koristite našu Internet prodavnicu.

Uslovi po potrebi mogu biti promenjeni tako da savetujemo da povremeno iznova pročitate uslove jer korišćenjem naše internet prodavnice podrazumevamo da ste upoznati i da ste prihvatili sve Uslove u izmenjenom obliku.

Privredno društvo Refot B d.o.o. Beograd, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta hurom.rs 

O B A V E Š T A V A

Hurom nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće i ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, mi ćemo vam vratiti novac. Reklamacija neće biti uvažena u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe, a sve detaljnije informacije možete pročitati na strani reklamacije.

Kupljenu robu:

isporučujemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 3-5 radnih dana putem kurirske službe D Express doo. Ukoliko na pošiljci ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete.

Nakon što ste poručili artikle na mail dobijate potvrdu o prijemu porudžbine. U sledećem mailu šaljemo informaciju o dostupnosti robe kao potvrdu kupovine. U tom mailu, nalaze se još i informacije o broju porudžbine, kupljenim proizvodima, njihova vrednost i eventualni troškovi transporta.

Ugovor o prodaji na daljinu

Krajnji korisnik

je upoznat i saglasan sa činjenicom da pri korišćenju internet mreže ponekad može doći do tehničkih problema pri funkcionisanju iste, a sa tim i do prekida usluga. Takvi i slični događaji su van mogućnosti naše kontrole i iz tog razloga ne možemo biti odgovorani za bilo kakav gubitak podataka ili neki drugi događaj do kog može doći za vreme pružanja usluga od strane REFOT B d.o.o.

Zabranjena je bilo kakva distribucija, kopiranje, prenos, povezivanje, objavljivanje ili na bilo koji način menjanje ovih internet stranica bez pismenog odobrenja REFOT B d.o.o. Svako kršenje spomenute zabrane može imati za posledicu povredu autorskih prava, prava pečata, ili nekog drugog prava pa stoga može da proizvede neželjene efekte kao što su pokretanja više vrsta sudskih postupaka, a posebno može dovesti do krivičnog gonjenja. Korisnik može sa internet stranice hurom preuzimati, popunjavati i čuvati materijale zaštićene autorskim pravom samo u svrhu svoje vlastite i lične upotrebe.

REFOT B d.o.o.

ni u kom slučaju nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja može nastati kao posledica korišćenja, ili zbog nemogućnosti korišćenja internet stranice hurom  delimično ili u celosti.

Korisnik izričito izjavljuje da neće smatrati odgovornim REFOT B d.o.o., njene ogranke, odgovorne osobe u društvu, zaposlene i online prodavce za naknadu eventualne štete i troškova, uključujući i troškove pravnog zastupanja, a koji bi mogli da nastanu korišćenjem internet stranice hurom  od strane korisnika.

Hurom zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci našeg sajta nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.

IZJAVA O KONVERZIJI

 ‘Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za  informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.  Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti  kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u  trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost  neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.’  

Kontakt podaci

DOSTAVA ROBE I EVENTUALNA OGRANIČENJA

Specijalna pogodnost je besplatna dostava na kućnu adresu za sve porudžbine. Proizvode koje ste poručili preko naše internet prodavnice dostavljamo kurirskom službom na celoj teritoriji Republike Srbije.

Roba koju ste poručili, stići će na Vašu adresu u roku od 3-5 radnih dana (vikend ne ulazi u satnicu roka isporuke) u zavisnosti od trenutnog lagera i adrese isporuke. Roba se šalje putem kuriske službe D Express d.o.o.

Roba poručena radnim danima, obrađuje se narednog radnog dana i priprema za isporuku.

U slučaju da ima nekih neslaganja u količinama ili boji koju ste tražili, kontaktiraćemo vas.

Kuriru ne treba plaćati ništa više od konačnog iznosa računa.

Kurirska služba pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 8 do 17 h.

Obratiti pažnju na sledeće:

Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da vizuelno pregledate paket, da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod, možda, oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem e-mail adrese: info@hurom.rs ili nas kontaktirajte telefonom na broj +381 11 308 70 04 . Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku, izvršite plaćanje pouzećem, izuzev u slučaju da ste pošiljku platili preko uplatnice.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je, ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke.

Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas, kako bi ustanovili razlog neuspešne dostave pošiljke i dogovorili se o ponovnom slanju.

Reklamacije

Reklamacije u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača podrazumevaju da potrošač uoči postojanja nesaobraznosti robe, o tome obavesti prodavca. Potrošač je dužan da se pridržava svega što je navedeno u uputstvu, u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i sl. Potrošač ima pravo da kupljenu robu reklamira ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od dve godine. Od momenta prelaska rizika na potrošača (posle momenta predaje kupljene robe potrošaču), ako potiče od uzroka koji je postojao pre toga.

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika. Osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti. Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru (prodaja “robe sa greškom”).

Nesaobraznost robe u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača postoji ukoliko prodata roba nema svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe, a u skladu sa njenom namenom, kako je to definisano u uputstvu.

U cilju unapređenja vašeg poverenja kada je u pitanju kupovina putem Interneta REFOT B d.o.o. nastoji da postupak reklamacije maksimalno pojednostavi.

Bitna napomena:

Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kao kupac ste dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe. Primljenu robu ste dužni da proverite po prijemu i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem roku ispravimo. Ukoliko na proizvodu ima vidljivih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, savetujemo da takvu pošiljku ne preuzimate.

Neispravna roba

U slučaju da je isporučena roba neispravna molimo Vas da pošaljete e-mail na info@hurom.rs sa naslovom REKLAMACIJA ili da nas kontaktirate telefonom na broj +381 11 3087 004 kako bi u najbržem mogućem roku mogli da odreagujemo na vaš zahtev.

Reklamacije na oštećenja u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporučuje robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje:

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

Prva upotreba

Ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite nesaobraznost, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete tačan opis problema i vaš kontakt poslati na e-mail adresuinfo@hurom.rs ili nas kontaktirati telefonom na broj +381 11 3087 004.

Odustanak od kupovine (ugovora na daljinu)

Ukoliko niste zadovoljni nekim artiklom (i ako se ne radi o kvaru), svoj odustanak od kupovine možete izjaviti, bez navođenja razloga za odustanak, pod sledećim uslovima:

Molimo Vas da nam obrazac za odustanak od kupovine pošaljete na info@hurom.rs  ili da nas kontaktirate telefonom na broj +381 11 3087 004. Prilikom vraćanja robe kupac je u obavezi da priloži uz obrazac o odustajanju od kupovine i račun/otpremnicu. E-mail koji se odnosi na odustajanje od ugovora o kupovini mora imati navedeno: broj vašeg računa/otpremnice, šifru arikla koji vraćate.

Izjavu o odustanku od kupovine tj. ugovora na daljinu dostavljate popunjavanjem i potpisivanjem sledećeg obrasca:

OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD KUPOVINE preuzmite OVDE

Nakon primljenog zahteva za odustanak od kupovine, kontaktiraćemo vas kako bismo vam potvrdili prijem. Aktikal od koga odustajete neophodno je dostaviti na adresu Milošev Kladenac 9g, 11000 Beograd i to na način da bude adekvatno upakovan jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca.

Troškove vraćanja artikla snosi kupac.

Čim artikal stigne kod nas, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju. Povraćaj novca uključujući i troškove isporuke, izvršićemo u roku od 14 dana od dana kada smo primili obrazac za odustanak. Koristićemo ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se potrošač nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja, i pod uslovom da potrošač zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove. Refot B d.o.o. nije dužan da izvrši povraćaj dodatnih troškova koji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio trgovac.

Zamena artikala

Ukoliko ste nakon prijema artikla konstatovali da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nam vaš zahtev pošaljete u roku od 14 dana od dana prijema artikla, putem e-mal info@hurom.rs ili da nas kontaktirate telefonom na broj +381 113087 004.

Nakon primljenog zahteva za zamenu artikla, kontaktiraćemo vas kako bismo vam potvrdili prijem i dogovorili dalju proceduru. Aktikal koji želite da zamenite neophodno je dostaviti na adresu Milošev Kladenac 9g, 11 000 Beograd i to na način da bude adekvatno upakovan jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca.

Čim artikal stigne kod nas, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i uveravamo vas da ćemo zamenu artikla izvršiti u što kraćem roku a najduže u roku od 14 dana od dana kada smo primili zahtev za zamenu. Troškove transporta u slučaju zamene robe snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal.

Ukoliko je zamenski artikal sa višom ili nižom cenom od artikla koji se menja, potrebno je da potrošač izvrši doplatu u slučaju više cene ili da trgovac vrati razliku novca u slučaju kada zamenski artikal ima nižu cenu. REFOT B d.o.o. je u obavezi da najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja nekog od zahteva, odgovori pisanim ili elektronskim putem potrošaču, dok je u slučaju prihvatanja izjavljenih zahteva u obavezi da po zahtevu potrošača postupi u roku koji ne može biti duži od 15 dana od podnošenja zahteva.

Povraćaj novca

Po prijemu vraćene robe, nakon konstatacije da je roba vraćena u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, REFOT B d.o.o. će izvršiti povraćaj uplate novca koji je primio. REFOT B d.o.o. je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke. Najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.

Povraćaj novca će biti izvršen koristeći ista sredstva plaćanja koja je kupac koristio u prvobitnoj transakciji, osim u slučaju kada se kupac izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja. Pod uslovom da potrošač zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove. Refot B d.o.o. nije dužan da izvrši povraćaj dodatnih troškova koji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio trgovac.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

„U ime REFOT B d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih  naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i  podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim  običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući  mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške  kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima  kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni REFOT B d.o.o. (i poslovni  partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“  

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne  mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno  najsavremenije kriptografske tehnologije.  Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad  Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog  trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“

POVRAĆAJ SREDSTAVA

„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava  kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na  razlog vraćanja, [upisati IME_PRODAJNOG_MESTA] je u obavezi da povraćaj vrši isključivo  preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev  prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.

IZJAVA O PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.